Εντυπωσιακό!!!! Δήλωσε ο Ανδρέας Λοβέρδος ότι στη ΝΔ πήγε για να δώσει και όχι για να πάρει...
Δείτε τώρα τα σχόλια πολιτών...
- Απάντηση
- Απάντηση
Δημήτριος φυκας
Βρε ουστ κοπριά, νομίζεις ότι θά κερδίσει η νέα δημοκρατία και σε προτείνουν για κανένα υφυπουργό η υπουργό τά αρχιδια μας τά δύο θά γίνεις χα χα χα
- Απάντηση
- Απάντηση
Aristotelis Saviolakis
ΤΟ ΝΟΥΣ ΣΟΥ
ΜΗΝ ΔΩΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΡΕΣΤΑ....ΧΑΧΑΧΑΧΑ
- Απάντηση
Θανάσης Σακαγιάννης
Ρε τον μαλακα γελάσαμε πάλι ουστ νούμερο!
- Απάντηση
- Απάντηση
Argiris Galitis
Στ’αρχιδια μας ξεπουλημένο υποκείμενο!!!
- Απάντηση
Katerina Tongouri
Καλά μη δίνεις πολλές μάχες θα κουραστεί. Βουρλο
- Απάντηση
- Απάντηση
Χριστος Χριστου
Αυτος θελει φτυσιμο στη μαπα οπου τον βρισκουμε Στελαρα.
- Απάντηση
Ιουλιεττα φακα
Μη σκίσεις κάνα καλσόν με το μαλακό
- Απάντηση
Costas Kourlas
Άργησες να πας στη ΝΔ τώρα είναι αργά.Παντως μπορείς να ξαναγυρίσεις πίσω στο ΠΑΣΟΚ που έχει περισσότερες πιθανότητες να κυβερνήσει.
- Απάντηση
Christodoulou Konstantinos
Εξω αλητη απο την παραγκα !!!
- Απάντηση
Γεώργιος Σχοινοπλοκάκης
Τι είπε ρε παιδιά ο ...... Μεγάλος???
Εμένα πάντως με έπεισε....
- Απάντηση
Γιώργος Πιπερίδης
Σιγά μην σκίσεις κανένα καλτσον
- Απάντηση
Δημητρης Συκιωτακης
Στα αρχιδια μας παλιομαλακα
- Απάντηση
ελενη χρονοπουλου
Άντε στο διάβολο βλήμα
- Απάντηση
Νικολαος Παυλακης
Ήθελα να ξέρω απευθύνεται σε ανθρώπους κάθε νοημοσύνης;;;;
- Απάντηση
Dimitrios Mouzourakis
Μασ επεισες
- Απάντηση
Evgenia Grand
Με δαυτον γελαμε παντα
- Απάντηση
Christos Nikos
Τί λες φτωχομπινε
- Απάντηση
Γεωργία Χατζηνικολάου
Βρε ουστ δέν τρέπεται κιόλας φασίστες
- Απάντηση




Αυτά να τα δουν κάποιοι τοπικοί πρώην Δημοτικοί Σύμβουλοι που έτρεχαν μαζί του.
ΑπάντησηΔιαγραφή