Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2017



Αξιολόγηση σχολικών μονάδων.



  
  Με αφορμή την αντισυνταγματικότητα της διαδικασίας επιλογής Δ/ντών σχολικών μονάδων και την "αντεπίθεση" των αδικημένων και των "αδικημένων", νομίζω ότι είναι η ώρα επιτέλους η πολιτεία,  τα κόμματα, οι εκπαιδευτικοί,η κοινωνία, να βάλουν ένα τέλος στη υποκρισία και να μιλήσουν τη γλώσσα της αλήθειας.


  Θα ήθελα να αναφέρω, πριν καταθέσω την δική μου "πρόταση" κάποια   τουλάχιστον στοιχεία που λαμβάνονταν υπόψιν στις μέχρι σήμερα κρίσεις και που δεν διανοούνταν ανθρώπινος νους να τα αμφισβητήσει, επειδή έτσι βόλευε ίσως.

  Για ποιο λόγο μοριοδοτείται η γνώση ξένης γλώσσας, όταν κατά την  άσκηση των διευθυντικών καθηκόντων ουδέποτε χρησιμοποιείται. Φυσικά δεν ισχυρίζομαι ότι είναι αρνητικό το να γνωρίζει κάποιος ξένη γλώσσα,αλλά αν είναι κριτήριο ουσίας, ας τοποθετούνται Διευθυντές κατά προτεραιότητα οι ξενόγλωσσοι και ας ακολουθούν οι άλλοι.

Για ποιον λόγο μοριοδοτείται ένα μεταπτυχιακό σε θέμα άσχετο με την διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού ή την διαχείριση σχολικών μονάδων, όταν αυτό γίνεται για την αρτιότερη κατάρτιση του διδάσκοντος και επ ωφελεία των μαθητών.

Τι σχέση έχουν τα χρόνια υπηρεσίας όταν είναι γνωστό ότι προϊόντος του χρόνου τα "όνειρα" λιγοστεύουν,οι δυνάμεις εγκαταλείπουν,η ματιά βλέπει την ηρεμία του αύριο και όταν η ευγενής άμιλλα και η ενδεχόμενη σύγκρουση για την εφαρμογή του καινοτόμου, αποφεύγεται συστηματικά.

  Πόσο υγιές είναι το να διοικεί μια μονάδα Διευθυντής ο οποίος σε δύο μόλις χρόνια από την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων θα σταθεί "γυμνός" απέναντι στον μέχρι χθες υφιστάμενό του εκλιπαρώντας με λίγη ή λιγότερη αξιοπρέπεια την ευνοϊκή του τοποθέτηση, όταν Διευθυντής σημαίνει έλεγχος και  "πίεση" με την καλή έννοια του όρου . Το μοντέλο αυτό απέτυχε παταγωδώς, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η στάση των συλλόγων δεν πρέπει να προβληματίσει αυτούς που είδαν την απήχησή τους σε μηδενικά επίπεδα.

  Μια λύση, όχι φυσικά η μοναδική ή η καλύτερη, θα ήταν ανά νομό και για μια δεκαετία , το σύνολο των εκπαιδευτικών σε καθολική ψηφοφορία και με ενιαίο ψηφοδέλτιο να κατατάξει τους επιθυμούντες να ασκήσουν Διευθυντικά καθήκοντα.Αυτοί με τη σειρά κατάταξης να επιλέξουν τα σχολεία που επιθυμούν. Τίποτε πέραν αυτού. 'Έτσι απλά. 


  Όλα τα άλλα είναι η προώθηση ημετέρων με επίφαση δημοκρατικών διαδικασιών... 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου