Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Ιωάννης Ιασ. Βελέντζας
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

 

Μετά από 10 χρόνια συνδικαλιστικής περιήγησης, 20 χρόνια γάμου και 25 χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας, κατέληξα να ντύνομαι στη "μπουτίκ μπαμπάς-μαμά" και να τρώω στο "μάρκετ πεθερός-πεθερά"!

 

Ο ΤΡΑΜΠΑΚΟΥΛΑΣ ΚΑΝΑΛΑΡΧΗΣ!


Φίλοι μου,  καλή σας μέρα,
αφού οι τηλεοπτικές άδειες δοθήκανε, η διαπλοκή χτυπήθηκε (δεν μπορούσε να γίνει και διαφορετικά, αφού δε ζει ο Κούρκουλος), η κυβέρνηση θα προχωρήσει στον έλεγχο του πόθεν έσχες, πρώτα πίνουμε τη σόδα και μετά απολαμβάνουμε τη μακαρονάδα με τον κιμά!
Θα κληθεί λοιπόν στην εφορία ο καναλάρχης τραμπάκουλας, για να δικαιολογηθεί...
      Χαίρετε, κ. τραμπάκουλα-τραμπαρίφα.
  • Δεν είμαι ταρίφας κ. έφορα, είμαι καναλάρχης, όπως λέμε Ιεράρχης.
     Το γνωρίζω, στο κανάλι αναφέρομαι.
  • Το κανάλι το βρήκα εκεί. Ήταν δίπλα από το βοσκοτόπι, που κατέχω.
     Θα θέλαμε να μας πείτε πως δικαιολογούνται τα χρήματα που προσφέρατε, για την αγορά της άδειας του καναλιού;
·         Δεν καταλαβαίνω τι μου λέτε, εγώ πρόβατα αγόρασα, α και μερικά γίδια.
     Τι έχετε να πείτε για το δάνειο, που σας δόθηκε;
  • Ποιο δάνειο, δεν ξέρω τι θα πει δάνειο. Εγώ τρακτέρ "καβάλησα" και έχει πολλά κουμπιά, δεν τα καταλαβαίνω. Έχει και διπλή καμπίνα! Τα έχω χαμένα!
     Χαμένα τα έχετε, αλλά θα ήταν καλό να τα ξαναβρείτε. Η κοινή γνώμη θα περιμένει να την ενημερώνετε!
  • Εγώ βοσκός είμαι, βοσκάω τα πρόβατα, εδώ παραπέρα. Να τα ρωτήσω, να δω εάν έχουν γνώμη!

Τα γίδια φίλοι μου, είναι προφανές ότι είμαστε εμείς, για αυτό και μας συμπεριφέρονται αναλόγως. Να σου λέει ο βουλευτής ότι το νησί καίγεται και εσύ να τον λες να καλέσει μετά τις τρεις.
Ως τότε, πες τη φωτιά να κάνει διάλειμμα για ουζάκι και ζήτα από τους ανέμους να σταματήσουνε!

ΥΓ. Στην έναρξη της σχολικής χρονιάς, δεν θα βρεθεί ένας αρμόδιος για να ευχηθεί μόνο ένα καλή χρονιά με υγεία; Γιατί είμαστε αναγκασμένοι οι γονείς, να ακούμε τα ίδια και τα ίδια, μας πρήξατε με τα λογίδρια!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου