Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

Ιωάννης Ιασ. Βελέντζας
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

 

Μετά από 10 χρόνια συνδικαλιστικής περιήγησης, 20 χρόνια γάμου και 25 χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας, κατέληξα να ντύνομαι στη "μπουτίκ μπαμπάς-μαμά" και να τρώω στο "μάρκετ πεθερός-πεθερά"!

ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!

Φίλοι μου,
λίγο καθυστερημένα σήμερα, αλλά δεν πειράζει.
Την εβδομάδα που πέρασε, μου λύθηκε και η απορία, γιατί δεν έχει κλείσει ακόμη η αξιολόγηση.

Τι να περιμένει κανείς όταν ο υπεύθυνος της διαπραγμάτευσης ο Ευκλείδης, μπορεί να είναι το δεύτερο αρσενικό στον πλανήτη που αυτό που θέλει από τη Σκάρλετ Γιόχανσον είναι να πιει ένα κοκτέιλ μαζί της!
Το πρώτο είμαι εγώ, που επιθυμώ διακαώς να απολαύσω μαζί της, … ένα ωραίο κομμάτι σάμαλι!

Για αυτό λοιπόν φίλε Αλέξη, σου προτείνω στο επόμενο δημοψήφισμα, το ερώτημα να είναι εάν θέλουμε να πιούμε ποτό με την Σκάρλετ ή όχι!
Βέβαια εάν το καλοσκεφθεί κανείς, θα πρέπει να είναι προτιμότερο ένα κοκτέιλ με την Σκάρλετ, παρά να κλείσει η αξιολόγηση με την Δρακουλέσκου!
Πάντως από το συγκεκριμένο θέμα που προέκυψε από τη δήλωση του Ευκλείδη, προκύπτει και η τεράστια διαφορά που υπάρχει ανάμεσα στον ΣΥΡΙΖΑ και στη ΝΔ του Κυριάκου.
Από τη μία μεριά έχεις τα στελέχη της αριστεράς σε ρομαντικές επιθυμίες με τη Γιόχανσον και από την άλλη τα στελέχη της δεξιάς να είναι γραμματόσημα σε φακέλους με εκρηκτικό υλικό που προορίζονται για το ΔΝΤ και τον Σόιμπλε!
Και μετά σου λένε τι θα ψηφίσουμε στις εκλογές!
Εννοείται Μόνικα δαγκωτό!
Επίσης ο Ευκλείδης με τη  δήλωσή του, έληξε και το θέμα της εσωτερικής διαμάχης που είχε ξεσπάσει στο εσωτερικό της κυβέρνησης.
Όπως γνωρίζουμε όλοι μας ο κυρ Αλέκος με τη γραμμή παραπόνων που καθιέρωσε δεν προλαβαίνει να απαντά.
Και ενώ έπρεπε να απαντήσει σε ερωτήσεις του κυρ. Μήτσου του συνταξιούχου εάν θα πάρει αύξηση στη σύνταξή του, του ανέργου που ρωτά πότε τελικά θα ξεγεννήσει ο σύντροφος Μπαλαούρας και θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας, της κυρά Λάμπραινας πότε θα βγούμε στις αγορές, του Γιωρίκα που αναρωτιέται εάν πρέπει να πίνει φρεντοτσίνο ή καπουτσίνο φρέντο, του ευσωμούλη της Βέροιας τι θα γίνει με τα ταψιά που του έχουν υποσχεθεί, … ξαφνικά στην τηλεφωνική γραμμή άρχισε να ακούγεται:
Μωρό μου καλησπέρα
σε σκεφτόμουν όλη μέρα
πήρα να σου πω πόσο σ’ αγαπώ
και να σ’ αφήσω
αν σ’ ενοχλώ, αν σ’ ενοχλώ
πες μου το τηλέφωνο να κλείσω.
Μωρό μου καλησπέρα
και κάτι ακόμη
συγγνώμη που σε αγαπάω ακόμη
κι αν δε σμίξανε ποτέ της καρδιάς οι δρόμοι
Πες μου, πες μου έχω ελπίδες
Να σε περιμένω ακόμη;

Από ότι μαθαίνω υπήρξε άμεση κινητοποίηση, διότι οι μυστικές υπηρεσίες θεωρήσανε ότι το παραπάνω άσμα του Αντύπα, το αφιέρωνε ο πλανητάρχης Τράμπ, στην καγκελάριο Μέργκελ και φοβηθήκανε για διπλωματικό αμερικανοευρωπαικό επεισόδιο.
Τελικά η παρεξήγηση λύθηκε.
Ήταν ο Ευκλείδης που προσκαλούσε σε κοκτέιλ την Σκάρλετ!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου