Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017




Ιωάννης Ιασ. Βελέντζας
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

 

Μετά από 10 χρόνια συνδικαλιστικής περιήγησης, 20 χρόνια γάμου και 25 χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας, κατέληξα να ντύνομαι στη "μπουτίκ μπαμπάς-μαμά" και να τρώω στο "μάρκετ πεθερός-πεθερά"!

ΠΗΡΑ ΣΒΑΡΝΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ!

Φίλοι μου καλό σας απόγευμα,
η εβδομάδα που έφυγε, με ταλαιπώρησε αρκετά.
Για την ακρίβεια φοβήθηκα για την υγεία μου και αναγκάστηκα να πάρω σβάρνα τους γιατρούς. Τώρα που τα λέμε μεταξύ μας, δε με λες και τζόβενο, αλλά ένεκα της λαμπρής μου καριέρας ως παχουλού μοντέλου, δεν θέλω να παραδεχτώ τη σκληρή πραγματικότητα, την ασήκωτη, για αυτό άλλωστε έχω περιττά γραμμάρια, για να μπορώ να αντέχω το βάρος της!
Είχα παρατηρήσει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις αισθήσεις μου, αλλά τις τελευταίες ημέρες, η κατάσταση είχε ξεφύγει.
 

Πρώτα επισκέφθηκα, τον οφθαλμίατρο.
Γιατρέ του είπα. Σε παρακαλώ για να μπορώ να πληκτρολογώ και να σε κάνω να γελάς, πρέπει να μου τακτοποιήσεις τα ματογυάλια.
Βλέπω περίεργα. Φαντάσου ότι πριν έλθω, είδα ένα αυτοκίνητο να κινείται ανάποδα.
Ο ντόκτορ, άρχισε να γελά.
Μπα σε καλό σου και με ανησύχησες. Μια χαρά βλέπεις. Το αυτοκίνητο που είδες όντως πηγαίνει ανάποδα.
Είναι το όχημα της ανάπτυξης που επιστρέφει μετά από επτά χρόνια.
Αφού τελειώσαμε με την όραση, ήλθε η σειρά της ακοής.
Ντοτόρε, του είπα. Έχω πρόσφατα κάνει μελέτη ηχομόνωσης, αλλά παρόλα αυτά δεν ακούω καλά. Να φανταστείς ότι πριν από λίγο άκουσα ότι σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, η χρονιά θα κλείσει με ύφεση.
Καθόλου ανάπτυξη. Έστω, τόσο δα μικρούλα, … κινέζικη!
Ο γιατρός αφού με ηρέμησε, για να με πείσει ότι είμαι ταύρος, δέχθηκε να με συνοδεύσει στην μεσημεριανή σαρακοστιανή καντίνα!

Παρόλο που στο ναό - καντίνα, έγινε η απαραίτητη εξάσκηση στο πιάσιμο του μπιφτεκίου και του σουβλακίου ( ζήτω ο Ζουράρις!), το απόγευμα επισκέφθηκα ορθοπεδικό.
Φίλος καλός και αυτός.
Τι έγινε ρε μεγάλε.
Γιατρέ, τσέκαρε τα χέρια, διότι υπάρχει πρόβλημα αφής.
Αγγίζω πράγματα και δεν τα αντιλαμβάνομαι.
Για να καταλάβεις, πιάνω χιλιάδες ευρώ, ένεκα της διαστημικής ανάπτυξης, αλλά δεν το καταλαβαίνω.
Έχω την αίσθηση, ότι έχω καιρό να αγγίξω ευρωπουλάκι!
Για την ώρα μου είπε πιάσε το … πουλάκι (τσίου-τσίου) και με χαιρέτισε!

Απομένει και η γεύση, αλλά πρέπει να περιμένω μου είπε το κονέ μου στο ΣΥΡΙΖΑ, διότι σύμφωνα με πληροφορίες που είχε από τον μπάρμπα Αλέκο, θα μου στείλουν μία νταλίκα με σάμαλι.
Μάθανε ότι η Δρακουλέσκου της τρόικας, έχει αδυναμία, στους αφρατούληδες και αποφασίσανε να με καλοπιάσουνε.
Εδώ που τα λέμε, το λέει και η επιστήμη. Τα ετερώνυμα έλκονται!
Θα φας το σάμαλι μου είπε και εάν δεν το αντιληφθείς, τότε όντως θα σημαίνει ότι έχεις πρόβλημα με την γεύση!

Εγώ πάντως ως καλός πατριώτης, τους είπα ότι για τη διαπραγμάτευση ρε γαμώτο, δεν θα ήθελα τα … ταψιά, αλλά μόνο το περιεχόμενο!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου