Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Ιωάννης Ιασ. Βελέντζας
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

 

Μετά από 10 χρόνια συνδικαλιστικής περιήγησης, 20 χρόνια γάμου και 25 χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας, κατέληξα να ντύνομαι στη "μπουτίκ μπαμπάς-μαμά" και να τρώω στο "μάρκετ πεθερός-πεθερά"!

ΧΑΛΚΙΝΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ !

Φίλοι μου, καλή σας μέρα,
η σημερινή μας επικοινωνία είναι αποτέλεσμα της επιθυμίας μου, να μοιραστούμε όλοι μαζί την παγκόσμια επιτυχία της πατρίδας μας!
Τρίτη θέση, κοινώς χάλκινο μετάλλιο παγκοσμίως, δεν είναι απλή υπόθεση...

Μετά τον Κιμ και την Β. Κορέα, τον Μαδούρο και τη Βενεζουέλα, ήλθε ο αυτοκράτορας Αλέξης και το Ελλαδιστάν.
Ο Αλέξης μας, φίλοι μου, επανεξελέγη πρόεδρος με ποσοστό που αγγίζει το 94%.
Ιστορικές στιγμές. Μοναδικές!
Η αλήθεια είναι ότι το αποτέλεσμα "δεν ήταν αναμενόμενο", αλλά ο Αλέξης είχε έναν άσο στο μανίκι του.
Όλα αλλάξανε μόλις πήρε το μικρόφωνο και άρχισε να τραγουδά: "στου παιδιού μου τη χαρά έσφαξα ένα κόκορα, … κάνε μου καλέ κυρά ξανά αρχηγό, τι καλό παιδί είμαι εγώ!".

Και η επιτυχία αυτή γίνεται ακόμη μεγαλύτερη εάν σκεφθεί κανείς και τους αντιπάλους που είχε ο Αλέξης μας.
Η πρώτη θέση είναι σαφώς "καπαρωμένη" από τη Β. Κορέα, αφού το όνομα Κιμ Γιονγκ Ουν, παραπέμπει στην Κιμ Καρντάσιαν ή για τους πιο παλιούς στην Κιμ Μπάσιντζερ και στις … μισές εβδομάδες!
Ο δικός μας με το Αλέξης στην καλύτερη περίπτωση να μας θυμίσει την Αλέξια και "τα κορίτσια ξενυχτάνε μόνα ή δυο - δυο!

Και αφού η λύση στα προβλήματα της χώρας είναι ο κυρ Φώτης ο Κουβέλης, ο κυρ Στέφανος Τζουμάκας και η Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, σας καλώ όλοι μαζί να τραγουδήσουμε:
"έχε γεια καημένε κόσμε,
έχε γεια γλυκιά ζωή,
κι εσύ δύστυχη πατρίδα,
έχε γεια παντοτινή"!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου