Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Ιωάννης Ιασ. Βελέντζας
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

 

Ο ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ ΚΑΙ Η ΜΟΝΙΚΑ!

Φίλοι μου,  καλή σας μέρα,
σήμερα θα σας περιγράψω το τι μου συνέβη αμέσως μετά την ημερίδα που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο στο επιμελητήριο Ημαθίας, από τους φορείς του νομού μας, για την κήρυξη του Δήμου Βέροιας σε αρχαιολογικό χώρο (ο Θεός να μας φυλάει!)....

Πολλές οι ώρες, η κούραση αναμενόμενη, μεσημέρι, η στομαχάρα μούγκριζε και απάντηση στο ερώτημα «τελικά τι θα γίνει;», δεν είχα ακόμη. Ώσπου, ξαφνικά, ένα συννεφάκι με πήρε και με μετέφερε αλλού (να φύγεις να πας αλλού!).

Βρέθηκα σε ένα σκοτεινό χώρο.
Αρχικά πίστεψα ότι ήταν φωτογραφικός θάλαμος για να μου δείξουνε τη νέα φωτογράφιση που έκανα ως "μοντέλο με χλαμύδα", άλλαξα όμως γρήγορα γνώμη, αφού το δωμάτιο ήταν πέτρινο με διάφορα ξόρκια για ντεκόρ, κόκαλα, και άλλα μαγικά και μπροστά μου η Δανδουλάκη στην γνωστή σε όλους μας ταινία «Παπαφλέσσας».

Δεν έχασα την ευκαιρία και αμέσως ρωτώ: "πες μου θα γίνει η Βέροια αρχαιολογικός χώρος;", έχω μεγάλη αγωνία.

Η ηθοποιός, στο ρόλο της Πυθίας, μου είπε: θα σκεφθώ μαζί με τα άστρα, απάντησέ μου όμως.
'Εχεις τρεις κουρτίνες.
Η μία έχει τον Βουκεφάλα με τον Αλέξανδρο, η άλλη τον Βουκεφάλα με τον Ζορό και η τρίτη τον Βουκεφάλα με τη Μόνικα.
Ποια κουρτίνα επιλέγεις;
Με έπιασε σπαστικό γέλιο (ακόμη το θυμάμαι!), μα φυσικά την κουρτίνα τρία με τη Μόνικα, είπα.
Απάντησες μόνος σου, άκουσα μία φωνή και το συννεφάκι με επανέφερε στην πραγματικότητα.

Προσπαθούσα να εξηγήσω το "όραμα", αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα και πολλά.
Δεν με πήρε όμως από κάτω.
Άρχισα να τραγουδώ, πήγα σε μάγισσες σε χαρτορίχτρες και, ω του θαύματος, εξήγησα το χρησμό.
Η Βέροια, φίλοι μου, θα γίνει αρχαιολογικός χώρος, γιατί η Μόνικα δεν θα μπορεί να κυκλοφορήσει με πόρσε (απαιτεί άσφαλτο), παρά μόνο με άλογο, για αυτό και θα επιλεγεί η τζάγκουαρ των αλόγων, ο Βουκεφάλας δηλαδή!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου