Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018


Ο πρώτος άγιος Θεοχάρης...





  
  Να ευχαριστήσω από καρδιάς τους καλούς φίλους που μου έκαναν την τιμή να επικοινωνήσουν μαζί μου και να μου ευχηθούν για την ονομαστική μου εορτή την ημέρα του αγίου Χαραλάμπους!!!

Ενημερώνω, αφού και πάλι ευχαριστήσω όσους με θυμήθηκαν, (θα τα πούμε με όσους με ξέχασαν...),ότι ημέρα εορτής αγίου ρώτησα εκκλησιαστικούς κύκλους και μου είπαν ότι είναι η ημέρα θανάτου του αγίου....Συνεπώς..
και επειδή ο πρώτος άγιος Χάρης που γνωρίζω είμαι εγώ (κάποιοι άλλοι που κυκλοφορούν έχουν υποπέσει σε σοβαρά αμαρτήματα και είναι εκτός ανταγωνισμού... Μόχλα...) μάλλον οι Χάρηδες θα γιορτάζουν στο μέλλον την ημέρα θανάτου μου, η οποία ενημερώνω επίσης τους καλούς και πολλούς εχθρούς μου, ότι θα αργήσει, για να μην κεράσουν άδικα ...

Όσοι έχετε πάρει δώρο μπορείτε να το στείλετε, παραλαμβάνονται... Όσοι θέλετε κέρασμα αποκλείεται για προφανείς λόγους... Όσοι με θυμηθήκατε έχετε ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου... Όσοι με λησμονήσατε να σας επισκεφτεί στέλεχος της γρίπης που κυκλοφορεί και ταλαιπωρεί αθώους...

Σας ευχαριστώ και πάλι...




Μελλοντικός Άγιος Χάρης....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου