Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

Ιωάννης Ιασ. Βελέντζας
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

 

Μετά από 10 χρόνια συνδικαλιστικής περιήγησης, 20 χρόνια γάμου και 25 χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας, κατέληξα να ντύνομαι στη "μπουτίκ μπαμπάς-μαμά" και να τρώω στο "μάρκετ πεθερός-πεθερά"!

ΑΠΟ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΙΩΑΝΝΑ!


Καλησπέρα φίλοι μου,
ξεκινώντας θα ήθελα να σας ζητήσω συγνώμη, διότι σας παρουσιάζομαι εδώ και καιρό, ως Γιάννης Βελέντζας, ενώ στην ουσία είμαι η Ιωάννα Βελέντζα.
Δεν είμαι ούτε χοντρούλης, ούτε ευσωμούλης, αντιθέτως είμαι μία χαριτωμένη χοντρούλα-ευσωμούλα.
Δηλαδή οι δεξιοί γίνανε αριστεροί και υμνούν το Μίκη, οι αριστεροί τον βρίζουν χυδαία (κλασική μέθοδος) και ένας Γιάννης δεν μπορεί να γίνει Ιωάννα; Αμ πως!
Μικρό παιδί ήμουν, μαθητής, όταν μου παρατηρήσανε.
Ακούς Θεοδωράκη, μα είναι αριστερός...

Μου αρέσει η μουσική του, είχα ψελίσει, με ξεσηκώνει, μα είναι κομμουνιστής, τι δεν καταλαβαίνεις:
Ε, να πάτε να τον πείτε να αλλάξει, εμένα μου αρέσει και θα τον ακούω!

Και τώρα ξαφνικά, αγαπήσαμε όλοι τον Μίκη και οι άλλοι τον μισήσανε.
Χώρα που δυστυχώς δεν έχει σωτηρία!
Μα δεν σου άρεσε θα μου πείτε!
Σας έχω πει φίλοι μου, ότι στο συλλαλητήριο, ο κόσμος δεν πήγε για τους ομιλητές, αδιάφορο παντελώς και αλίμονο εάν περίμενα τον Μίκη, στα 90 φεύγα, για να καταλάβω ότι υπάρχει και αριστερός φασισμός!

Επί της ουσίας, τώρα.
Οι κύριοι, που κυβερνάνε, χρόνια τώρα, πολιτεύονται με μοναδικό στόχο, τη διατήρηση της εξουσίας, του κρατικού ταμείου, με λίγα λόγια. Δεν τους ενδιαφέρει τίποτα άλλο.
Για αυτούς ποτέ δεν υπήρξε εθνικό συμφέρον, παρά μόνο προσωπικό.
Θέμα με τα Σκόπια, δεν υπήρχε.
Μας επισκέφθηκε, ξαφνικά ο Ερντογάν, όλοι αναρωτηθήκαμε γιατί, μας είπανε ότι έπρεπε να έλθει για να του μιλήσει, επιτέλους ένας έλληνας πρωθυπουργός, με τη γλώσσα της αλήθειας, τον φοβήσανε πολύ, στη συνέχεια ταξίδι στο Αμέρικα και μετά επιστροφή στη χώρα των ιθαγενών και πρέπει να τελειώσουμε με το Σκοπιανό για το καλό μας.

Φίλε Αλέξη, υποχρέωση δεν έχεις απέναντί μας, να λύσεις το συγκεκριμένο θέμα, γιατί πολύ απλά δεν το είχες θέσει στην προεκλογική σου ατζέντα.
Υποχρέωση απέναντι στον ελληνικό λαό, έχεις να σκίσεις το μνημόνιο, να μειώσεις τη φορολογία, να καταργήσεις τον ΕΝΦΙΑ και τα διόδια, να αυξήσεις το αφορολόγητο, να μην χάνονται σπίτια, να μην κόβεται ρεύμα, να στείλεις πίσω την κυρία Μέρκελ, …,
Με λίγα λόγια, υποχρέωση έχεις να σταματήσεις το δούλεμα!

Τελειώνοντας, θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι σε λίγες ημέρες θα κυκλοφορήσει σε φυλλάδιο, μάλλον θα μοιραστεί, στα διόδια, η νέα αριθμητική της ελληνικής αστυνομίας, σύμφωνα με την οποία:
ο κόσμος στο συλλαλητήριο της Θες/κης ήταν 90.000 ηλίθιοι,
στο συλλαλητήριο των Αθηνών, προσθέσανε και 50.000 βλαμμένους, στο σύνολο 140.000,
υπάρχει πρόταση από την ηγεσία της αστυνομίας πόλεων και της αγροφυλακής, να κατέβω στα καλλιστεία, αφού δεν είμαι 150 κιλά, αλλά μόνο 50,
ο κατώτατος μισθός είναι 751 ευρώ, αλλά εμείς δεν το καταλαβαίνουμε,
δεν έχω ένα αυτοκίνητο αλλά πέντε, για αυτό και τα τέλη κυκλοφορίας δεν μειωθήκανε,
νομίζω πως έχω μία γυναίκα, στην πραγματικότητα έχω έντεκα, για αυτό πρέπει να νιώθω ευτυχισμένος και να αλλάξω και θρήσκευμα,
το αφορολόγητο των ελεύθερων επαγγελματιών, δεν είναι μηδενικό, αλλά με τις εξισώσεις της ελληνικής αστυνομίας (ηγεσίας), φθάνει στα 25.000 ευρώ και θα πάρουμε και επιστροφή, …


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου