Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

Ιωάννης Ιασ. Βελέντζας
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

 

Μετά από 10 χρόνια συνδικαλιστικής περιήγησης, 20 χρόνια γάμου και 25 χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας, κατέληξα να ντύνομαι στη "μπουτίκ μπαμπάς-μαμά" και να τρώω στο "μάρκετ πεθερός-πεθερά"!

ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΙΚΑ!


Καλησπέρα φίλοι μου,
την εβδομάδα που διανύσαμε, ο Γιωρίκας, φίλος και προσκείμενος στο ΣΥΡΙΖΑ, ζήτησε να κάνει το τραπέζι σε καντίνα, με σουβλάκι σπέσιαλ και μπόλικο μπούκοβο.
Συζητήσαμε αρκετά και προσπαθούσε να με πείσει, πως  όταν διαπραγματεύεσαι, κάτι θα πάρεις, και κάτι θα δώσεις.
Για ποιο λόγο να διαπραγματευτείς, του είπα.
Το πρόβλημα είναι δικό τους και όχι δικό μας.
Δεν μας αφορά, του τόνισα.

Εξακολουθούσε να μην καταλαβαίνει και να υποστηρίζει, κάτι θα κερδίσουμε και κάτι θα χάσουμε!
Στην πορεία της συζήτησης μεταξύ σοβαρού και αστείου μου είπε.

Αφού όπως γράφεις, έχεις λύσει το πρόβλημα της ένδυσης (ντύνεσαι στη μπουτίκ μπαμπάς-μαμά) και του φαγητού (τρως στο μάρκετ πεθερός-πεθερά), μήπως σου βρίσκονται μερικά μπικικίνια, ως δανεικά και όχι αγύριστα.
Για τι ποσό, μιλάμε Γιωρίκα, του είπα.
Περίπου 1500 ευρωπουλάκια και 1000 δεν θα πω όχι, μου είπε χαμογελώντας.
Να το συζητήσουμε, του είπα.
Χθες είδα, το αμόρε σου, συνέχισα, τι θα έλεγες για μία ώρα την ημέρα, να βρίσκεται μαζί μου.
Ο Γιωρίκας, στην αρχή δεν κατάλαβε, ήταν και το ποτό, σου λέει πλάκα κάνει ο χοντρός.
Όταν όμως είδε, ότι μιλούσα σοβαρά και επέμεινα, άρχισε να κοκκινίζει, να πρασινίζει και να βγάζει αφρούς.
Εντάξει του είπα, θέλεις να το κάνουμε σαράντα λεπτά, άντε δύο ώρες την εβδομάδα, λιγότερο δεν γίνεται!
Τι λες ρε, … θα τα πω όλα στη γυναίκα σου και να δούμε πως θα ξεμπλέξεις.
Γιωρίκα του είπα, άσε τη γυναίκα, τώρα διαπραγματεύεσαι με μένα και όπως ισχυρίστηκες προηγουμένως, σε μία διαπραγμάτευση, δίνεις και παίρνεις.
Σου ζήτησα, να δώσεις την κυρά και να πάρεις τα ψιλά!
Θα κερδίσεις, διότι δεν θα είμαι με το αξιότιμο γυναικάκι σου για μία ώρα κάθε ημέρα, αλλά ταυτόχρονα θα χάσεις, διότι κάποια λεπτά θα είμαι μαζί της!
Ο Γιωρίκας έξαλλος, μου είπε:
και ποιος σου είπε ρε ότι διαπραγματεύομαι.

Αυτό ακριβώς φίλε μου, του είπα.
Η Μακεδονία, γένους θηλυκού και αυτή, είναι το γυναικάκι μας, είναι η καψούρα μας, είναι ολόκληρο το είναι μας και δεν την διαπραγματευόμαστε. Κατάλαβες και σταμάτα να φωνάζεις.
Άλλωστε πρέπει να ξέρεις ότι η γυναίκα σου, έμαθα πως κάνει καλύτερα γεμιστά από τη Θεανώ για αυτό την ήθελα!

Φίλοι μου, πείτε με φασίστα, ακροδεξιό, εθνικιστή, σουβλατζή, πλακατζή, νταβατζή, ότι θέλετε, ηλίθιος όμως δεν είμαι.
Θα ανοιχθούν οι ασκοί του αιόλου, με ανυπολόγιστες συνέπειες για το μέλλον.
Το πρόβλημα, είναι λένε και ανώτατοι παράγοντες, ο αλυτρωτισμός των γειτόνων, ο οποίος θα εξαλειφθεί με την αλλαγή άρθρων του συντάγματος, ρε ηλίθιοι της πεντάρας!

Πάντως φίλοι μου, το μεγάλο φταίξιμο, είναι δικό μας, των πολιτών, διότι εάν στο κοινοβούλιο, στέλνουμε με την ψήφο μας, εκπροσώπους τύπου Μεγαλοοικονόμου (είναι της μοδός τελευταία), ποιο περιμένουμε, να είναι το αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης!

Τελειώνοντας, λίγες γραμμούλες για την Εκκλησία της Ελλάδος, την οποία εκφράζει ο αρχιεπίσκοπος, είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι.
Εξαρχής αντίθετος, ταύτιση με την κυβέρνηση και άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, η Ιερά Σύνοδος προέβη σε μία ανακοίνωση για να μαζέψει τα ασυμμάζευτα!
Και για του λόγου του αληθές, ότι η σύνοδος εξαναγκάστηκε, αργότερα, γνωστός επίσκοπος, προέβη σε δήλωση-ερώτημα, ανέκδοτο (προσωπικά ακόμη γελώ όταν την θυμάμαι!).

Με ύφος επιστημονικό, επισκοπικό, αυτοκρατορικό, τόνισε: " επιμένω στην αντίθεσή μου κι ερωτώ, ποιοι είναι αυτοί που διοργανώνουν τα συλλαλητήρια που θα πρέπει η Εκκλησία να τους δώσει την ομπρέλα της και την κάλυψη και να γίνει θεραπαινίδα τους";

Ο λαός δεσπότη μου, οργανώνει τα συλλαλητήρια, αυτός ο οποίος σας έχει γυρίσει την πλάτη και δεν το καταλάβατε ακόμη.
Κρατάτε μία μαγκούρα και νομίζετε (φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις) ότι είστε ψηλά, τυφλωθήκατε και δεν βλέπετε, ούτε το μισό εκατομμύριο της Θεσσαλονίκης, ούτε το ολόκληρο των Αθηνών!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου