Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017


Ιωάννης Ιασ. Βελέντζας
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

 

Μετά από 10 χρόνια συνδικαλιστικής περιήγησης, 20 χρόνια γάμου και 25 χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας, κατέληξα να ντύνομαι στη "μπουτίκ μπαμπάς-μαμά" και να τρώω στο "μάρκετ πεθερός-πεθερά"!

ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ!

Φίλοι μου,      
από μικρό παιδάκι, όπου πήγαινα "άκουγα την έκφραση", μα είσαι ηλίθιος, ή πόσο βλάκας μπορεί να είσαι. Αφήστε δε για την κορμάρα μου, το τι έχω ακούσει.
Πρόσφατα είπα στο αμόρε μου...
"Μπήκα" στο σύστημα να πληρώσω τον ΕΝΦΙΑ, και από τις επιλογές "πληρωμή με μετρητά, πιστωτική, τραπεζικό λογαριασμό, άλλο", επέλεξα άλλο και πληκτρολόγησα Σώρρας και το σύστημα δεν το δέχθηκε.
Καλά, πόσο ηλίθιος παίζει να είσαι άκουσα με μία φωνή!

Είναι πολύ άδικο φίλοι μου (α ρε κακούργα κοινωνία!), να σε χαρακτηρίζουν συνεχώς ως άχρηστο και περιττό βάρος για την κοινωνία. Τουλάχιστον, ας με αποκαλούνε άρτιο βάρος!
Έτσι και εγώ για να εκδικηθώ πήγα και οργανώθηκα και ορκίστηκα στην συμπαντική ηλιθιότητα!

Μου είπε ο φίλος μου ο Αρτέμης, μία ημέρα που του έκανα το τραπέζι και συζητούσαμε για επενδύσεις!
Αγαπητέ, εν Απόλλωνα αδελφέ Ιωάννη!
 Έχεις συνείδηση του πόσο βλάκας είσαι, άρα πιστεύεις στη συνειδητότητα, άρα στην συμπαντική συνειδητότητα. Και αφού η βλακεία είναι ανίκητη, ορκίστηκα στην συμπαντική ηλιθιότητα!
Πλέον είμαι ένα χρήσιμο μέλος στην κοινωνία μας, αφού θα γίνω πολεμιστής για τον συνέλληνά μου.
Υπάρχει ένα πρόβλημα με την πανοπλία, λόγω του μεγέθους, αλλά μου υποσχεθήκανε οι συναγωνιστές μου, ότι πίνοντας το πρωί μέλανα ζωμό και το μεσημέρι και το βράδυ κοσμικό πυρ, θα καεί γρήγορα το λίπος!
Και εσείς που νομίζετε ότι αστειεύομαι, έχετε σκεφθεί πως εάν κάναμε χρήση του κοσμικού πυρός, δεν θα παγώνανε οι σωληνώσεις και γενικά δεν θα υπήρχε κρύο, αφού θα ερχόταν και ο θεός Απόλλωνας με τις φωτεινές ακτίνες του και ταυτόχρονα οι φωτεινές δυνάμεις του Δία.
Παντού φως και ζεστασιά φίλοι μου! Θα γλυτώναμε και το πετρέλαιο!

Μόνο να κοροιδεύετε. Κανείς σας, δεν έχει καταλάβει το φίλο μας τον Αρτέμη.
Όλα τα κάνει από υπερβολική αγάπη, στο συγκεκριμένο όνομα.
Επειδή στην ελληνική κοινωνία, το όνομα Αρτέμης θυμίζει τον Αρτέμη Μάτσα, έχει γίνει συνώνυμο της ρουφιανιάς, του σπιούνου, του δοσίλογου, του προδότη!
Έτσι ο κ. πρόεδρος για να ξεπλύνει το όνομα από την ντροπή, αποφάσισε να μας πληρώσει τα χρέη μας, ως ελάχιστο δείγμα της … απανταχού βλακείας!

Κατά συνέπεια:

ορκίζομαι να υπερασπίζομαι με κάθε δύναμή μου τα δίκαια του ελληνισμού,
ορκίζομαι να συμπαραστέκομαι και να προφυλάσσω τους συμπολεμιστές μου και κάθε ηλίθιο όταν υπάρχει ανάγκη,
ορκίζομαι υπακοή στα ελλάνια αξιακά πρωτόκολλα (όχι της Σιών!) και στον πολέμαρχο και στον ιερό σκοπό και σχέδιο που εκπροσωπεί και …

το μυαλό του είναι θολό και το δικό σας πιο λειψό.
Σας εθολώσαν τα λεφτά, γεια σου Φανφάρα φαφλατά.
Κοκορίκο!… Κοκορίκο!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου